Sabtu, 10 Disember 2011

Sayang Sangat Mereka Semua ^_^

KELUARGA MERTUA SAYA
Keluarga mertua ?? inilah kali pertama dalam hidup saya mempunyai keluarga mertua.. untung saya :) hihihi.... alhamdulilah sejak berkahwin saya dapat sesuaikan diri bila bersama keluarga mertua,saya sangat bertuah mendapat keluarga mertua seperti mereka semua.. kehidupan kami memang dalam kesederhanaan tapi kami semua penuh kasih sayang dan bahagia!! syukur alhamdulilah ke hadrat Ilahi.. mak & abah yang sangat baik sangat baik tak terucap dengan kata-kata... mereka mungkin tak beri saya harta benda tapi sesuatu yang bernilai buat saya mereka  beri saya kasih sayang :( saya terharu sangat.. saya sangat sayangkan mereka sudah dianggap seperti keluarga sendiri.. Adik-adik ipar ?? mereka semua best best sangat suka melayan mereke.. suka buat mereka ketawa... saya nak mereka selalu happy bila ada dengan saya.. huhuhu... Yassin yang kuat perasan! kelakar bila dengar... Shida yang meningkat dara dulu comot skrg dah cantik... hehe jgn marah ye kak shida.. Zainab yang happy hari2,suka dengar dia ketawa.. besar giler! muka cun tapi ketawa boleh buat abang sayang pengsan.. hehe..  suka sangat nyakat dia!!! Julia yang tinggi lampai orangnya kalau nak amik buah kepala xpayah pakai tangga.. hehehe suka tengok dia bertengkak2 sayang dengan si yassin yang kuat perasan tu. Zaitun adik ipar saya yang bongsu.. tapi dulu yg saya musykil  x tahu antara et0n dengan suami saya siapa yg bongsu..?? hahaha sebabnya suami saya ini terlebih manja dengan mak... hahaha jangan marah ye sayang itu dulu sekarang abang manja-manja sayang dengan isteri pula.. :D ! eton plak suka bercerita dan suka nyakat saya.. semua adik2 ipar saya baik sangat.Saya berharap kasih sayang antara kami sekeluarga sentiasa berputik & bercambah antara satu sama lain,agar berkekalan hingga ke akhir hayat... Menyayangi suami saya bukan pada dia seorang!! tapi pada semua ahli keluarga suami saya.. itulah yang saya lakukan... ikhlas saya pada suami,bererti ikhlas saya pada mereka sekeluarga tetap sama.. saya taknak anggap mereka asing bg saya kerana hakikatnya mereka semua sama seperti keluarga saya sendiri biarpun hakikat dunia mahupun pandangan mata manusia yang lain kami dua dunia yang berbeza.. tapi kasih sayang mereka lebih kaya dari adanya harta dunia,.. SAYA SAYANG KAMU SEMUA!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan