Jumaat, 2 Disember 2011

ASAL USUL......

inilah estate =)
Nama saya Yanti Binti Ahmed Kutty. umur saya 24 tahun.. saya kini menetap di ulu tiram selepas berkahwin...dulu saya tinggal di sg.tiram still 'tiram' ...kihkihihiii...Hospital Pontian adalah hospital saya dilahirkan..aik pontian??? hehe Pontian adalah tempat kelahiran mak dan abah saya juger!! mak & abah saya orang pontian.. Tapi saya telah dibesarkan di estate layang-layang sehingga usia saya mencecah 12tahun.. mak&abah saya hanya pekerja estate sahaja demi untuk membesarkan anak-anak mereka seramai 6 orang.. :) syukur alhamdulilah... dulu kami sekeluarga juga dari keluarga yang susah tetap bersyukur .. Skrg..???Tidak bermakna sekarang kami sekeluarga hidup senang!! Hanya cukup ada tempat berlindung dari panas dan hujan,cukup makan dan cukup pakai,sudah memadai bagi kami.. syukur alhamdulilah ^_^  insyaAllah kami sekeluarga tidak sombong@takbur segala apa yang Allah s.w.t berikan pada kami sekeluarga kerana kami sekeluarga tidak pernah lupa bahawa kami pernah hidup susah dahulu... saya juger tidak pernah memilih dalam berkawan dengan sesiapa sahaja. cukup dengan ikhlas berkawan sudah mampu membuat saya happy..hehehe happy go lucky!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan